Najbolje poslovice prijateljstvo

Od inata nema goreg zanata.

Kad mačka ode, miševi kolo vode.

Što kuc, to muc.

Tko svoje odbacuje, nije ni tuđeg vrijedan.

Ako zapustiš rad, iščeznut će ti vještine.

Što je skuplje, to mi je jeftinije, jer neću kupiti.

Ni u moru mjere, ni u ženi vjere.

Težko toru, oko koga psi nelaju.

Guzica vajka prva side.

Đe nije braće, nije ni svađe. Ko ne voli svoga brata, onog tuđa biju vrata.

Posuđena odjeća ne pristaje dobro.

Da bi znao kakav je put ispred tebe, pitaj one koji se vraćaju.

Ako si se ti iz šale ženio, ja sam se od zbilje udala (kaže žena čovjeku koji se pokajao).

Jadan je onaj, koji nema dijela od Boga.

Bogu božije, caru carevo, a nama što ostane.

Bio sam srdit što nemam cipele; a onda sam susreo čovjeka bez nogu i zadovoljio se svojom sudbinom.

Ako ne možeš gristi ne pokazuj zube.

Kada Bog koga hoće da kazni, najprije mu uzme pamet.

Kud de iver od panja?

Budala kojoj se žuri, pije čaj vilicom.

Bolje je malo vatre koja nas greje, nego plamen koji nas prži.

Ko nije služio, ne umije ni zapovjedati.

Zaklao se bez noža.

Dođoše divlji pa rašćeraše pitome.

Napišite komentar

Odgovori

